THE LEXINGTON CORNER, Manhattan, NYC

פרויקט ייחודי באחד השווקים החמים ביותר במסגרתו יירכש מתחם הכולל 3 חלקות וזכויות אוויר ויבנה בניין מגורים יוקרתי המיועד להשכרה בשדרת לקסינגטון המבוקשת בלב מנהטן. בניין המגורים החדש כולל שטחי מסחר ומתקנים כגון חדר כושר וטרקלין לרווחת הדיירים

Brinkman, Houston, Texas&Thornton

פרויקט יזמי לבניית 15 יחידות דיור מסוג Single, כאשר 8 יחידות יבנו ב- Brinkman ו- 7 יחידות נוספות ב- Thornton.

Upper West Side, Manhattan, NYC

במסגרת הפרויקט נרכשו 111 יחידות דיור מסוג Condo במחיר אטרקטיבי לטובת השבחת היחידות שמתפנות ומכירתן בשוק החופשי ומימוש הנכס בפוטנציאל רווח משמעותי הזדמנות ההשקעה: פריים לוקיישן- מיקום יוקרתי ונחשק, שכונת Upper West Side המבוקשת רכישה במחיר אטרקטיבי- מתחת למחיר השוק הזדמנות השקעה שנוצרה עקב משבר הקורונה- השקעה בנדל"ן למגורים שהוכח...

SAN JOSE, JACKSONVILLE, FL

על הפרויקט: SAN JOSE הינו פרויקט מסוג "מולטי-פמילי" הממוקם בעיר Jacksonville במדינת פלורידה וכולל 3 מבנים בני 38 יחידות דיור.  הפרויקט צפוי היה להמשך לפרק זמן של בין 3-5 שנים. התוכנית המקורית כללה השבחת יחידות באופן מדורג והעלאת השכירות, עד לשלב המכירה. בתקופת ההחזקה של שנתיים ושבעה חודשים (לעומת 5...

W15, HOUSTON, TX

על הפרויקט: במסגרת הפרויקט נרכשה קרקע במחיר אטרקטיבי- מתחת למחיר השוק,  למטרת בנייה ומכירה של 12 יחידות Townhouse ביוסטון, לאחר 18 חודשים.  

23RD W ST., HOUSTON, TX

על הפרויקט: במסגרת הפרויקט שהחל ביוני 2019 נרכשה קרקע, בוצעה בנייה ומכירה של 6 יחידות Townhouse באזור יוקרתי ביוסטון .

720 BERRY, HOUSTON, TX

פרויקט HOUSTON BERRY 720 נעשה במשותף עם היזם אורן עוזיאל, הבעלים של חברת STONEWORKS האמריקאית. פרויקט יזמי לבניית 67 וילות בשכונת Northline בעיר יוסטון שבמדינת טקסס.

WYCKOFF ST., BROOKLYN, NYC

על הפרויקט: הפרויקט נעשה במשותף עם קבוצת LTNG האמריקאית הפעילה בייזום ובניית פרויקטים יוקרתיים בניו יורק. במסגרת המיזם נרכש בניין בן 4 קומות וריק מדיירים בשכונת Hill Boerum שבברוקלין. הבניין יעבור שיפוץ מלא.  

WERNER ST., HOUSTON, TX

על הפרויקט: פרויקט Werner נעשה במשותף עם היזם אורן עוזיאל, הבעלים של חברת STONEWORKS האמריקאית. מדובר בפרויקט יזמי לבניית 37 יחידות דיור מסוג Single ברחוב Werner 4624 בעיר יוסטון שבמדינת טקסס, שהחל בדצמבר 2020 וצפוי להמשך כ- 33 חודשים .  

TREAMONT, CLEVELAND, OH

על הפרויקט: Tremont הינו פרויקט משותף עם היזם המקומי מייקל פניצה. הפרויקט מסוג "מולטי-פמילי", ממוקם בשכונת Tremont המבוקשת בעיר קליבלנד וכולל 102 יחידות דיור. הפרויקט צפוי להמשך בין 5-3 שנים כאשר בשנתיים הראשונות יושבחו היחידות והשטחים המשותפים במטרה להעלאת השכירות.

MARQUETTE, CHICAGO, IL

על הפרויקט: פרויקט משותף עם היזם דניאל גרויס. הפרויקט מסוג "מולטי-פמילי", ממוקם בשכונת Marquette המבוקשת בעיר שיקגו וכולל 85 יחידות דיור. הפרויקט החל ביולי 2020 וצפוי להמשך כ- 5 שנים במטרה להשביח את הנכס.    

KENOSHA, WI

על הפרויקט: Kenosha RM  הינו פרויקט משותף עם היזם איתמר דשא. ממוקם בעיר Kenosha שבמדינת וויסקונסין וכולל 2 מתחמי "מולטי פמילי" עם 108 דירות. הפרויקט החל בדצמבר 2020 וצפוי להמשך כ- 5 שנים. בפרק הזמן זה יושבחו היחידות ותועלה השכירות עד למכירת הנכס.  

FREEMAN ST.,BROOKLYN, NY

על הפרויקט: בפברואר 2021 רכשו LTNG ו- RM את הנכס ברחוב פרימן 151 ,ברוקלין . האתר שימש כחניון במטרה לפיתוח בניין בן ארבע קומות הכולל 6 דירות מגורים למכירה.

FALIRO, ATHENS, GREECE

פרויקט במיקום מרכזי- קו ראשון לים בטיילת אתונה המחבר בין מרכז העיר, לרצועת החוף של אתונה ולפיראוס. הפרויקט כלל רכישת קרקע בגודל 4 דונם בשכונת Faliro היוקרתית. במגרש תוכנן להיבנות פרויקט מרהיב ביופיו הכולל כ-13,000 מ"ר של מגורי יוקרה. לאחר כשנתיים, נמכר הפרויקט לחברה הקבלנית וייצר רווחים נאים למשקיעים לצד...

ILLISIA, ATHENS, GREECE

במסגרת הפרויקט רכישת שלד של מבנה בן 5 קומות במהלך הבנייה במחיר אטרקטיבי במיקום מרכזי בלב אתונה בירת יוון. לאחר סיום הבנייה, ימכרו הדירות לשוק המקומי. זמן הפרויקט כ-18 חודשים בלבד.

115TH ST., ALSIP, IL

 על הפרויקט במסגרת הפרויקט בוצעה רכישה, שיפוץ והשבחה של מתחם מגורים מסוג Multi Family הכולל 144 יחידות, פוטנציאל תשואה שוטפת גבוה והכנסה שוטפת מידי מהכנסות השכירות. צפי לאקזיט ורווח כתוצאה מהשבחה ועליית הערך של הנכס.    

RITTENHOUSE 176, NORTHLINE, HOUSTON, TX

רכישת קרקע, תכנון ובניה של כ- 85 קוטג'ים ומכירתם בסיום הבניה עם צפי לרווח הון משמעותי. הפרויקט יתבצע עם שותף אמריקאי בעל ניסיון של למעלה מעשור בבנייה ביוסטון אשר מבצע כ-8 פרויקטים דומים בשכונה.

LE CLAIRE AVE, OAK FOREST, IL 15928

על הפרויקט רכישה, שיפוץ והשבחה של מתחם מגורים מסוג Multi Family הכולל 72 יחידות, צפי לתשואה שוטפת מידי רבעון ואקזיט ממכירה בתום תקופת ההשקעה

6TH ST., CLEVELAND, OH

על הפרויקט רכישת קרקע, תכנון ובניה של 5 וילות פרטיות ומכירתן בפוטנציאל רווח משמעותי

9829 LAKE AVE, CLEVELAND,OH

על הפרויקט רכישה, שיפוץ והשבחה של מתחם מגורים מסוג Multi Family הכולל 76 יחידות, צפי לתשואה שוטפת ופוטנציאל רווח גבוה ממכירה בתום תקופת ההשקעה